Det är fredag,men för mig är det ingen skillnad?

För ca 2 år sedan så älskade jag helger.
party, fylla och sex. Det var vad helgerna gick ut på.
Nu orkar jag aldrig göra något, jag ligger helst hemma och kollar på film. Jag är rädd för vad jag blivit?.. Jag känner mig så konstig nu förtiden. Jag orkar inte umgås med något, det känns mesta dels bara jobbigt.
På ett sätt så tycker jag att jag mår bättre. Jag har lärt mig att fylla , sex och bråk varje  helg inte leder någonstans. men samtidigt, på den tiden hade jag en livsgnista som jag inte har idag. Idag ser jag aldrig i fram emot saker.
vad har hänt med mig?..
försöker jag skydda mig själv från något?
Nu är jag inte ledsen,men jag är iskall. För två år sedan( även för ett år sedan) så grät jag hela tiden. Varje dag.
Nu gråter jag aldrig. Jag känner att jag har en "jag-bryr-mig-inte" attityd.
Det är jag bara just nu. Jag och hunden...
Men hur kan jag vara? Jag är 20 år och det finns massor av saker att upptäcka? hur ska jag komma ur det här skalet jag hamnat i? och varför är jag så kylig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0