Jag vill ligga med min chef

Jag pratade nyss med min chef....inget privatsamtal dock, men vet ni hur gärna jag vill ligga med honom?
Han är 36 år tror jag, jag är 20. Men han är en såndär riktigt jävla snygg man!
ååh fantasierna drar iväg kan jag lova,haha.. har ni också velat ha sex med någon"förbjuden" människa? eller har ni slynor redan haft det:)?
Kommer aldrig få ligga med honom ialf... om de inte blir någon rolig personalfest snart, då lär jag väl passa på o skämma ut mig som vanligt. men det är en annan historia!.
Nu ska jag pilla lite på mig själv, innan ajag ska ut med hunden.
Imorgon kommer de lite pojkar hit, då kanske jag får ligga? vet ni att det var 6 månader sedan sen sist? Fast....senast ja försökte ha sex så grät jag... jag ska berätta för er om det sen......jag tror att jag kommer ha svårt för att ha sex i framtiden....jag känner mig alltid så smutsig och äcklig när jag har sex efter allt som hänt i mitt liv...
Jag klandrar mig själv.. JAG ska inte få ha sex!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0